אצל השכנים

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

Stage-1-Map_English

 בניית רשת הרכבות של איחוד האמירויות ממשיכה להתקדם. שלב ראשון של רכבת אתיחאד כבר הושלם ופועל לאורך תוואי של 264 קילומטרים, ומוביל גופרית. שלב שני מקשר את איחוד האמירויות עם סעודיה, מנמל פוג'יירה לג'וויפאט. הרשת השלמה תתפרס כל כ 1,200 קמ.

בסוף ספטמבר, מסרה חברת אתיחאד שעבודות בנייה חשובות לשלב השני של התוכנית הארצית הסתיימו חודשיים לפני המועד. והשבוע החברה חשפה ש – 50% מגשר הרכבת הימי הראשון של איחוד האמירויות הושלם.

 הגשר, שאורכו יותר מקילומטר, יחבר את נמל ח'ליפה עם רשת הרכבות הלאומית של איחוד האמירויות וימלא תפקיד חשוב בהובלת סחורות ברחבי האזור, תוך הפחתת עלויות ההובלה והמסחר.

 עומר אל-סביי, מנכ'ל בפועל של המגזר המסחרי בחברת Etihad Rail, אמר שההתמקדות של הקבוצה נותרה בהובלת מטענים.

 לאחר הפעלתו המלאה, יחליף צי הרכבות והקרונות של רשת אתיחאד 5,600 נסיעות יומיות של משאיות על הכביש.

 בהתבסס על תחזיות נפח התנועה, רשת רכבות אתיחאד תפחית את גזי החממה ביותר מ 2.2 מיליון טון בשנה, שווה ערך להורדה של עד 375,000 כלי רכב מהכבישים.

 קרונות הפועלים על פסי רכבת אתיחאד יוכלו להוביל הכל, החל ממוצרי צריכה ועד מזון ומשקאות מתכלים. חלק מהמוצרים האופייניים שצפויים לנוע ברחבי האמירויות כוללים חציר, קרמיקה, פולימרים, סוכר, מתכת, פסולת ומכולות משלוח.