הובלה בקירור

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

1625052800-078486900

מהי הובלה בקירור?

הובלה בקירור היא שיטת הובלת משלוחים באמצעות משאיות שתוכננו במיוחדעם מערכת קירור מובנית אשר מקררת את המשלוחים בטמפרטורה מווסתת לאורך כל תהליך השילוח.

בעיקרון, המשאיות משמשות להובלת מוצרים מתכלים כגון בשרים, פירות, ירקות ונקניקים, מוצרי תרופות וכדומה. משאיות מסוג זה הינן בעלות מבנה מבודד בקירור, המבטיח קרירות ושמירה על איכות המוצרים המובלים.

ספקי מוצרים מתכלים מסתמכים על שירותי משלוחים בקירור, לכל רוחב שרשרת האספקה העולמית.

היתרון הברור ביותר של הובלה בקירור הוא בכך שהיא מונעת מהמוצרים להידרדר ולאבד את ערכם במהלך תהליך ההובלה. זה נכון לא רק לגבי מזון, כמו תוצרת, בשר ומוצרי חלב, אלא גם לגבי פריטים רגישים אחרים כמו מוצרים רפואיים ותרופות.

ביקוש עולה למוצרים מתכלים טריים

הובלה בקירור מאפשרת להעביר מוצרים הזקוקים להובלה מבוקרת טמפרטורה מנקודה א' לנקודה ב' בצורה מהירה ויעילה יותר מאשר דרכי הובלה חלופיים. בשל כך, פריטים בעלי ביקוש גבוה, כמו בשר טרי ופירות ים, מסתמכים על הובלה בקירור.

הובלה בקירור חלה על מגוון רחב של סוגי מוצרים

כאשר אנשים חושבים על סוגי המוצרים המחייבים הובלה בקירור, המוח הולך ישר למזונות מתכלים. למען האמת, הובלה בקירור או "הובלה מבוקרת טמפרטורה" נחוצה עבור סוגים רבים אחרים של מוצרים, החל מאמנות יקרת ערך ועד כימיקלים יקרי ערך ומוצרי טיפוח אישי.