עתיד התחבורה וכיצד אנו מגיעים לשם

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

car-3321668_1920

המעבר לרכב חשמלי מתחולל כבר עכשיו – לא רק בגלל שהטכנולוגיה מאפשרת ליצור רכבי חשמליים, אלא גם בגלל שהחברה מתקדמת לעבר הגנה טובה יותר על האקלים והסביבה.

תחבורה היא הבסיס כמעט לכל עסק שפועל כיום. אפילו לחלק מארגונים דיגיטליים מבוססי שירות יש עובדים שצריכים לנסוע למשרד, ולמעשה כל החברות מבוססות המוצרים זקוקות למכוניות ומשאיות כדי לקבל אספקה ​​או לספק הזמנות.

רכבים חשמליים עומדים לפרוח

ממציאים ערכו ניסויים בכלי רכב חשמליים (EVs) כבר בתחילת המאה ה-19. למעשה, המכונית החשמלית הראשונה בארה'ב, שנוצרה על ידי וויליאם מוריסון, הופיעה לראשונה בשנת 1890. כאשר הנרי פורד הגיע למקום, לעומת זאת, המחיר הנמוך יותר של דגם T בייצור המוני, יחד עם העלות הנמוכה של נפט גולמי מטקסס, פשוט אפשרו למנועי בנזין לנצח.

לכן, מכוניות חשמליות אינן מושג חדש בכלל. אבל מעולם לא הייתה דחיפה גדולה יותר לחברות לטפל בכדור הארץ ולהיות מודעות למשבר האקלים המחמיר מאשר היום. תאגידים גדולים כמו אמזון, יוניליוור ו-וולמארט מגיבים לדחיפה הזו ומתחייבים להוריד את פליטת גזי החממה וטביעת הרגל הפחמנית שלהם לניטרלית. אנשים רבים רוצים תחבורה נקייה ואחראית לסביבה, ומכיוון שהטכנולוגיה השתפרה בצורה כה משמעותית, לחברות יש כעת גם את היכולת לספק עתיד “חשמלי” בצורה מעשית יותר.

המכשולים האחרונים בדרך

למרות שרכבים חשמליים נעשים זולים יותר וזמינים יותר, עדיין יש להם כמה מחסומים לעבור לפני שהם באמת יכולים להפוך לבחירה הראשונה של אנשים. נראה שהמכשול הגדול ביותר לקבלת רכב חשמלי הוא התשתית. בארה”ב למשל אין עדיין עמדות טעינה חשמליות בכל מקום שבו הם צריכים להיות. רובם מרוכזים בערים גדולות יותר. לאנשים עדיין יש 'חרדת טווח' והם לא בטוחים שהם יוכלו להתחבר ולהגיע לאן שהם צריכים להגיע. מדינות אחרות הצליחו למחוק את החרדה הזו, אם כי לארה'ב יש אמנם טביעת רגל גיאוגרפית גדולה יותר להתמודד איתה.

שנית, למרות שרכבים חשמליים הופכים לזולים יותר, רכבים עם מנועי בעירה פנימית עדיין נהנים מעלויות רכישה ראשוניות נמוכות יותר. אנשים רואים את המחיר של שרכבים חשמליים ומקבלים הלם. אבל רכבים חשמליים יכולים לעלות %40 פחות לתפעול לאורך זמן מכיוון שאין לך הוצאות כמו החלפת שמן או תקלות מכאניות רבות נוספות. בדרך כלל אפשר לקבל את עלות הבעלות הכוללת שלך ואת ההחזר על ההשקעה בפחות זמן ממה שאתה יכול עם רכב עם מנוע בעירה פנימית.

אז מה היה לנו בכתבה:

כתבות מעניינות נוספות: