ציי רכב – לאן זה הולך?

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

Renault-Zoe-electric-cars-fleet-Onto2

מה שהיה פעם טכנולוגיה שנראתה בעיקר בסרטים המתארת ​​מבט אידיאלי על העתיד, כלי רכב אוטונומיים צוברים תאוצה בכל הגזרות, ממכוניות סדאן ועד משאיות גדולות. יצרנים בודקים אבות טיפוס כבר חמש שנים או יותר, כאשר Daimler Trucks North America מובילה את הלהקה עם משאית INSPIRATION שלה. המשאית האוטונומית ברמה 3 היא רק אחד ממספר פרויקטים מתמשכים שנועדו לקדם את קבלת הטכנולוגיה הזו.

גוגל, חלוצה בכל הקשור לטכנולוגיה, יזמה את Project Chauffeur ב – 2008, שכלל שבע מכוניות בנהיגה עצמית שנסעו בחשאי ברחבי ארה"ב. זה התפתח לחברה נפרדת לחלוטין, Waymo, שעובדת על Waymo One, שירות הסעות, ו-Waymo Via, שירות הובלות ומשלוחים מקומיים שנבדק בפיניקס, אריז וסביבתה.

ולא רק כלי רכב מקבלים את הטיפול האוטונומי. ציי משלוחים כבר התנסו בכל דבר, החל ממל'טים ועד עגלות רובוטיות עם ארבעה גלגלים שעושות את דרכן לדלת הכניסה שלך. Grubhub עובדת עם הסטארט-אפ הרוסי לנהיגה עצמית Yandex כדי לשלוח רובוטים של משלוחי מזון לקמפוסים של מכללות בארה'ב, מה שעלול להסתכם במאות קופסאות אוכל לנהיגה עצמית בעלות ארבעה או שישה גלגלים שעושות את דרכן ברחבי ערים ברחבי המדינה.

אז מה היה לנו בכתבה:

כתבות מעניינות נוספות: