למה כדאי לעבור לדלקן ברכב

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

מערכת הדלק של רכב מורכבת מהמכל, קווי הדלק, משאבת הדלק ומזרקי הדלק. המיכל מאחסן את הבנזין ומעביר אותו למנוע בעת הצורך. קווי הדלק מובילים גז מהמיכל למנוע. המשאבה דוחפת גז דרך פתח צר הנקרא זרבובית לתוך סעפת היניקה של המנוע בלחץ גבוה. מזרקי דלק מרססים טיפות זעירות של בנזין לתוך כל צילינדר במרווחי זמן מדויקים. מערכת דלק לרכב היא מערכת סגורה המכילה את הדלק, ומשמשת להנעת המנוע. מערכת הדלק לרכב היא מערכת סגורה המכילה את הדלק, ומשמשת להנעת המנוע. מנוע של מכונית צריך אוויר, דלק וניצוץ כדי לפעול. האוויר נכנס דרך מסנן אוויר שמסיר חלקיקי לכלוך לפני שהוא מגיע לקרבורטור או לגוף המצערת שם הוא מתערבב עם בנזין או סולר. כאשר אתה לוחץ על דוושת הגז, תערובת זו של אוויר וגז נכנסת לצילינדרים של המכונית שלך הממוקמים בבלוק המנוע שלך. הבוכנות דוחסות את התערובת הזו של גז ואוויר בתוך כל צילינדר עד שהיא מתלקחת או "נדלקת", מה שמייצר אנרגיית חום רבה כמו גם לחץ על גבי כל בוכנה. לחץ זה מאלץ את הבוכנה כלפי מטה כנגד החיבור שלה

מערכת הדלק היא החלק במכונית הקולט, אוגר ומחלק את הדלק מהמיכל למנוע. מערכת הדלק במכונית היא זו שמאפשרת לה לפעול. זהו תהליך של קבלת דלק מהמיכל, דרך המנוע ואז לתוך תא הבעירה שם ניתן לשרוף אותו. מערכת הדלק מספקת גם דרך להמיר חלק מהאנרגיה בגז לחשמל.

מערכת הדלק מורכבת משלושה מרכיבים עיקריים:

  •  המיכל, המכיל בנזין או סולר
  • הקרבורטור או מערכת ההזרקה, המודד ומערבב אוויר עם דלק
  • תא הבעירה, בו מתערבבים אוויר ודלק דלוק יחדיו

דלקן מערכת רכב

מערכת הדלק היא חלק חשוב במכונית. הוא אחראי על אספקת המנוע עם דלק שהוא צריך להפעיל. מערכת הדלק כוללת את המיכל, המשאבה, המסנן והמזרקים. המיכל מאחסן בנזין או סולר לשימוש המנוע. המשאבה שולחת את הדלק מהמיכל לקווים המובילים לכל מזרק. מסנני דלק מסירים לכלוך ומים מהדלק לפני שהוא מגיע למזרקים. המזרקים מערבבים אוויר עם בנזין או דיזל ביחס מדויק ושולחים תרסיס של תערובת זו לכל צילינדר של המנוע כשהוא מסתובב על פניהם. מערכת הדלק של המכונית היא החלק שאחראי על אחסון וחלוקת הדלק למנוע. מערכת הדלק כוללת מיכל ומשאבה, הממוקמים שניהם במיכל הדלק. במכוניות מודרניות קיים גם מתנע מנוע חשמלי, שמתניע את המנוע כשהוא כבוי. המשאבה מעבירה בנזין מהמכל למנוע תוך שהיא דואגת לשינויי לחץ שעלולים להתרחש בדרך. המתנע של המנוע החשמלי מבטיח שתמיד יהיה מספיק כוח להתניע את המכונית.

רוצים גם לחסוך כסף וגם לבצע דלקן לרכב הפרטי שלכם? לא יודעים מאיפה להתחיל אנחנו בחברת mylpg נדאג לסדר לכם דלקן רכב שתוכלו לקבל חשבוניות למייל ולקבל הנחה על כל תדלוק.

דלקן מערכת רכב הינה חברה המתמחה בתכנון וייצור רכבים מסוגים שונים. המטה שלהם נמצא בשנחאי, סין. החברה נוסדה על ידי מר ג'אנג ג'יאנסנג בשנת 1994. הוא עבד בעבר עבור תאגיד תעשיית הרכב שנחאי במשך יותר מ-20 שנה לפני שעזב כדי להקים חברה משלו. המכונית הראשונה שדלקן עיצבה וייצרה הייתה ה-Delken DQ200, שיצאה בשנת 2000 והייתה לה אורך חיים של כ-10 שנים. המכונית התבססה על דגמי מיצובישי מיראז' ופורד פסטיבה, אך היו לה מאפייני עיצוב ייחודיים משלה כמו גם מנוע המותקן מאחור ומסגרת גוף אלומיניום עם לוחות פלסטיק. מערכת רכב דלקן היא רכב מסוג חדש אשר תוכנן להפחית את מספר התאונות והפקקים. מערכת זו היא מכונית אוטונומית שאין לה נהג, אך היא ניתנת לשליטה מרחוק על ידי הנהג. ניתן להשתמש בסוג חדש זה של רכב בתרחישים שונים שבהם נהיגה עשויה להיות לא מותרת או אפשרית. זה גם יכול לעזור לאנשים שאין להם את הניידות לנהוג בעצמם. מערכת דלקן לרכב היא רכב אוטונומי בעל מערכת נהיגה אוטומטית לחלוטין. מערכת המכוניות של דלקן מסוגלת לנהוג בכבישים מהירים ובכבישים עירוניים. יש לו גם מערכת ניווט שאליה הנהג יכול לגשת על מנת לשנות את היעד.