ביטוח נסיעות לחו"ל – דברים שחשוב לברר ולדעת

הבית הוא המקדש שלכם! אל תתפשרו על ספקים זולים בלי ניסיון!

קרדיט תמונה: freepik

נסיעה לחו"ל היא תמיד דבר מרגש וייחודי. אפילו אם מדובר בנסיעה קצרה, נסיעה מסיבות מקצועיות או נסיעה אל יעד שאנחנו מכירים כבר היטב. עצם העובדה שאנחנו יוצאים מהשגרה וטסים אל מקום אחר, שם נבלה מספר ימים, מעוררת בנו תמיד תחושה שונה ומיוחדת.

לפני שאנחנו נוסעים אל יעד כזה או אחר, עלינו לארגן היטב את כל הדברים הנדרשים לצורך נסיעת לחו"ל. בין היתר, עלינו לדאוג שיהיו לנו כרטיסי טיסה במועד הספציפי בו אנחנו רוצים לטוס, עלינו לארגן לעצמנו מקום ללון בו בזמן שהותנו ביעד, לבדוק כיצד נוכל להתנייד ממקום למקום, בין אם זה בתחבורה ציבורית, רכב שכור או בדרכים אחרות, אם נרצה אז עלינו גם לארגן מראש כרטיסים להופעות, מוזיאונים, ומקומות אחרים.

אחד הדברים שאנחנו צריכים לדאוג לגביו לפני שאנחנו עולים על הטיסה, זה ביטוח נסיעות לחו"ל. מדובר בפוליסת ביטוח שמטרתה לספק לנו כיסויים למקרה שנדרש לפרוצדורות רפואיות שונות. כך במקום שאנחנו נשלם את המחיר המלא על כל פרוצדורה, נוכל לקבל החזרים מחברת הביטוח בהצגת הקבלות המתאימות.

בשביל לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל ולהשתמש בו בצורה מדויקת, יש מספר נקודות שעלינו לשים לב אליהם בטרם אנחנו רוכשים את הפוליסה. כעת נציג את הנקודות החשובות ולאחר מכן נסביר איך מוצאים פוליסה במחיר המשתלם ביותר.

4 נקודות שחשוב לשים לב אליהן

התאמה לצרכים שלנו – בראש ובראשונה אנחנו צריכים לרכוש פוליסה שתתאים באופן מלא לצרכים שלנו. זה נכון לגבי סוג הכיסויים שהפוליסה מספקת לנו וכן זה נכון לגבי אופי הטיול. למשל, אם אנחנו יוצאים לטיול סקי או טיול צלילה, אזי שעלינו לרכוש פוליסה עם כיסויים שיתאימו לכך. כמו כן, אם סוגרים חופשה בפרק זמן רחוק יחסית ממועד החופשה עצמה, מומלץ להוסיף כיסוי של ביטול\קיצור הנסיעה.

חילוץ והצלה – לא משנה לאן אתם טסים ומה אופי הטיול שאתם מתכננים, תוודאו שהפוליסה כוללת אופציה של חילוץ והצלה. לעולם אינכם יכולים לדעת האם תזדקקו לזה. זה סעיף חיוני ועדיף שהוא יהיה בפוליסה מאשר שאתם תצטרכו לשלם עליו מכיסכם. כמובן שסעיף זה יהיה רלוונטי בעיקר לנסיעות ליעדים שהם לא מרכזי ערים או סופ"ש שופינג קצר, אלא יוצא לטיולים הכוללים "טרקים" וטיול באזורים מרוחקים.

הטסה לארץ – גם אם אתם מתכננים לטוס למדינה בה שירותי הרפואה הם מתקדמים, עדיף שהפוליסה תאפשר לכם לקבל שירות הטסה לארץ בשביל המשך טיפול במידת הצורך. אפשר לבדוק האם הפוליסה גם כוללת אפשרות הטסה של קרוב משפחה מדרגה ראשונה ללוות אתכם במקום בו אתם נמצאים.

כיצד ניתן להשתמש בפוליסה – כשאתם רוכשים פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל, תוודאו איך אפשר להשתמש בה, כיצד ניתן ליהנות מהכיסויים השונים וכן איך אתם יכולים להרחיב את משך זמן הפוליסה, במידה ותחליטו להישאר בחו"ל תקופה נוספת. חשוב גם לדעת שחלק מחברות הביטוח מספקות כרטיס אשראי להוצאות או לחילופין אפליקציות נוחות שעוזרות באם יש מקרה חרום.

ביטוח כבודה – אם יש אי נעימות אחת שמאוד כדאי להמנע ממנה היא כל הקשור לכבודה שלכם. גם אם החלטתם לטוס עם מזוודה קטנה שעולה למטוס ועלולה להגנב בחו"ל, ובטח אם אתם שולחים מזוודה בתא המטען, מה שעלול לגרום ל"איבודה", חשוב לבדוק את כיסויי ביטוח הכבודה המוצעים.

כיצד רוכשים פוליסה בתנאים אופטימאליים

על מנת לרכוש פוליסה בתנאים אופטימאליים, יש להיכנס לאתר WOBI, שם תוכלו לקבל הצעות מחיר מחברות ביטוח שונות וכך תוכלו להשוות ביניהן ולהחליט, איזו פוליסה הכי מתאימה לצרכים שלכם ולרכוש בקלות ובמהירות אונליין.